Waarmee kunnen wij je helpen?

Hieronder vind je antwoord op je vraag. Kom je er niet uit? Dan staan wij klaar om je te helpen!

service-banner-img

Meestgestelde vragen

U kunt ons bereiken door een e-mail te sturen naar service@mangohoutonline.nl of te bellen naar 0527 21 90 21.

Via de chat op de website zijn wij van 9.00 uur tot 18.00 uur bereikbaar.
Een e-mail sturen kan natuurlijk ook altijd. We streven ernaar om deze binnen één werkdag te beantwoorden.

De meest actuele openingstijden van onze showrooms vind je op de contactpagina.

Veel producten zijn direct uit voorraad leverbaar. Als een product op voorraad is, hanteren wij een maximale levertijd van twee weken. Na het plaatsen van de bestelling neemt onze vervoerder zo snel mogelijk contact met u op om een afspraak te maken voor de levering.

Mocht het product niet uit voorraad leverbaar zijn dan staat er bij het artikel aangegeven vanaf welke datum deze weer op voorraad is. Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een link naar de website waar u uw bestelling kunt volgen.

Al onze levertijden zijn verwachte levertijden. Deze kunnen we helaas dus niet altijd garanderen. Dit kan door diverse omstandigheden worden veroorzaakt onze meubelen komen direct uit India via de zeeroute. Hierdoor zijn er veel externe factoren waar wij geen invloed op kunnen uitoefenen, maar die wel invloed kunnen hebben op onze levertijden.

Let op! Levertijden zijn dus verwachte levertijden en kunnen mogelijk afwijken. De levertijden aangegeven op de website zijn altijd verwachtingen en die proberen we zoveel mogelijk aan te houden.

Wij bezorgen in heel Nederland. In België leveren we uitsluitend in Vlaanderen. Voor Duitsland beperken we de levering tot het grensgebied met Nederland. We streven ernaar om bestellingen in België en Duitsland binnen 10 werkdagen te bezorgen, maar soms kan dit iets langer duren. We doen ons uiterste best om uw meubels zo spoedig mogelijk bij u thuis te leveren.

Dit verschilt per product, bij ieder product wordt aangegeven wat de bezorgkosten per artikel zijn.

Wij bezorgen in heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden. Mocht levering op een van de Nederlandse Waddeneilanden (Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland of Schiermonnikoog) nodig zijn, dan worden er extra bezorgkosten in rekening gebracht.

Onze vervoerder levert de meubels via een eenmanslevering tot aan de eerste drempel mits de locatie goed bereikbaar is. In de praktijk betekent dat dat de bezorger met een karretje over een goed verhard pad bij de eerste deur moet kunnen komen (zonder obstakels).

Bent u woonachtig in een flatgebouw of appartementen complex dan levert de vervoerder af tot de eerste deur. Indien er een lift aanwezig is zal de vervoerder het pakket tot uw voordeur afleveren.

Onze vervoerder neemt telefonisch contact met u op om een afspraak voor levering te maken. Zij spreken vervolgens een dag en tijdsblok van maximaal drie uur met u af.

Ja, je kunt je bestelling eenvoudig volgen via de volgende link.

Het is mogelijk om na betaling uw bestelling op te halen in ons centrale magazijn in Emmeloord. U krijgt na het plaatsen van uw order een mail met het adres en de dag dat uw bestelling voor u klaar staat.

U kunt direct tijdens het bestellen betalen via iDeal, Creditcard of via Bankcontact.
U kunt er ook voor kiezen om bij levering te betalen. Zo loopt u geen risico.

U kunt uw bestelling betalen via IDeal, creditcard of u kunt de factuur zelf overmaken.
U kunt er ook voor kiezen om de bestelling via pin of contant te betalen bij aflevering.

Tijdens het bestelproces op de website is in het winkelmandje te zien wat de kosten zijn van uw bestelling. U ontvangt ook een orderbevestiging per e-mail met daarin het totaalbedrag van de bestelling.

Onze prijzen zijn dusdanig scherp geprijsd dat wij hier helaas geen extra korting op kunnen geven. Wij hanteren de laagste prijzen van Nederland op onze massieve mangohouten meubelen.

Bij bestelling van tien producten of meer voor de detailhandel, horeca, etc. kunt u contact opnemen via info@mangohoutonline.nl.

Heeft u een klacht over een geleverd product? Dan ontvangen wij graag een foto met een beschrijving van de klacht. Dit kunt u mailen naar service@mangohoutonline.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op over de afhandeling.

Is uw klacht van andere aard? Neem dan telefonisch contact op via 0229 745249 of mail naar service@mangohoutonline.nl.

De meubelen in onze webshop zijn behandeld tegen vocht en vlekken. Na levering van uw mangohouten meubel hoeft u daar dus niet bezorgd over te zijn.
U kunt de meubelen afnemen met een droge of licht vochtige doek. Gebruik daarbij geen agressieve schoonmaakmiddelen.

U kunt de meubelen een extra beschermlaag geven met bijenwas. Dit kunt u kopen bij een drogisterij, bouwmarkt of online shop.

Mangohoutonline heeft twee showrooms waar u een deel van ons assortiment kunt bekijken.

Mangohoutonline Flagstore Emmeloord
Randweg 31
8304 AS Emmeloord
Bereikbaar via: +31 229 7452 (kies "2" voor de showroom)

Mangohoutonline Doetinchem
Korte Kapoeniestraat 102
7001 CA Doetinchem
Bereikbaar via: +31 229 7452 (kies "2" voor de showroom)

U kunt al uw vragen per e-mail sturen naar service@mangohoutonline.nl. Wij zullen uw vragen dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Bezoek onze showroom

XXL Showroom Mangohoutonline Emmeloord

Address:

Randweg 31, 8304 AS Emmeloord

location-icon Route
Openingstijden:

Ma t\m vr: 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag: 09.00 - 17.00 uur
Zondag: 12.00 - 17.00 uur

showroom-img-1
showroom-img-2

Neem contact met ons op

Praat met één van onze specialisten

contact-img-2

Wij staan voor je klaar!

green-check-icon Nu beschikbaar
green-check-icon Niet beschikbaar